hypnotized

2009-03-17 @ 14:31:28
Mhm dom här jävla valen i skolan är ju åt helvete. Finns ju bara pisstråkiga grejer o välja mellan, typ livskunskap. Fan är det lixom? Usch! Aja, hade matte och sådära, fick sluta tidigare fårn engelskan för vi inte hade nåra datorer, nice.

Aah ja har inte så mycket att skriva det är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu och jag kan inte ens förklara det med ord för  jag förstår det inte ens själv.
Det känns som att du kräver så himla mycket mer av mig än av någon annan för att jag ska duga för dig. Det får mig att känna mig så jävla dålig.

Kommentarer
Postat av: Hannah

synd, men då får vi göra något nästa helg.

Kram

2009-03-17 @ 16:33:27
URL: http://www.hannahsorbom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0