i'm gonna change my life.

2009-03-12 @ 20:38:25
Jag förstår inte vad fan jag håller på med, och jag förstår verkligen inte vad du håller på med. Ditt beteende nu ärbara så jävla stört. Men jag förstår vad du vill visa med det iallafall, och jag börjar fundera på om det verkligen är värt det? är det? Vet att jag kommer ångra mig om jag bestämmer mig för att det inte är värt det. Men ah så får de väl vara.
Det finns en sak jag är bra på . Bara en sak. Och jag tänkerinte skriva vad här. Och det är så jävla idiotiskt. Jag lyckas varje gång, även omjag inte vill. Och jag ångrar mig lika mycket efter. Jag förstör bara för mig själv, får mig att må dåligare. Det är fan bara idiotiskt.
Jag måste fan göra något åt mig själv. Det är inte lätt. Menjag kan inte springa runt och vara den här värdelösa lilla saken som bara förstör för mig själv. Och om ni falska människor kunde vara liiite mindre falska skulle det vara lite lättare.

knarkar Dope, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0