i'm trapped .

2009-03-14 @ 00:51:41
Kollat runt lite, vet hur det ligger till nu. Inte alls som jag trodde, riktigt löjligt var det. En så stor grej om en så liten sak. Herregud, bara en liten skitgrej va det ju. Förstår inte vad som gör det så speciellt.
Men jag får väl helt enkelt leva med att jag inte duger, och aldrig kommer göra. Förstår inte hur folk bär sig åt, seriöst.

Jag försöker att inte va fett depp-emo jämt så ja tog bort det jag nyss skrev. Ni kan ju träffa mig i helgen om ni inte har ngt bättre för er.. inte för någon läser här men aah skitsamma :D Gör det iallafall!
Borde sova, ska upp tidigt, är sliten, blä.
Och ingen jävla sprit kan man dricka heller.
åt helvete föööfan : D

----------

Lagt in musik. Du kan pausa och playa när du vill. Pilen i översta vänstra hörnet tar dig till låtlistan. Det finns klocka och grejer, spaceat.
jag + kodning = sant (a) nästan : D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0