let's just touch

2009-03-16 @ 18:02:21
Måndag idag, betyder skola. Hade samhäll och engelska, på engelskan hade vi ingen lärare så ja och rasmus satt och spammade folk och asgarvade och gjorde roliga gubbar till folk på min msn. Det var lite roligt faktiskt, haha. Inte gjort mycekt sen dess, suttit här typ:) Ska iväg på sång om ungefär en halvtimme, men nu blir det metro station ett tag för dom är så jävla bäst. Ärlite förkyld så vet inte om jag får sjunga men vi får väl se.

Orkar inte med alla saker som snurrar i mitt huvudjust nu. Dom kan gå hem.
och jag bråkar med Niklas. Du har förstört förtroendet totalt gubben:)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Sorry, Jag kom på att jag har planer på

lördag, men kan vi inte typ träffas

på fredag??

Kram

2009-03-16 @ 19:25:17
URL: http://www.hannahsorbom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0