too good to be true to me?

2009-03-15 @ 12:17:43
Gick och la mig tidigt igår, runt halv ett tror jag. Duktig flicka. Mhm gick upp tidigt idag åxå :D Ska träffa Kajsa senare:) Har iallafall precis klippt mig lite, det började bli lite för långt på vissa ställen men nu är det fixat! Jag funderar på att färga håret helsvart eller helbrunt, vet inte om jag orkar blondera för då kommer det bli så jävla slitet, och det är inte så fint.

Ska ialf sminka mig, torka&platta&fixa håret (som btw är fett och behöver tvättas ._.) , och käka frukost. Jag är feeettt hungrig. hahaha. Lägg märke till att jag även bytt profilbild på bloggen!

C'mon boy i need you, everything about you makes me wanna leave you.

Kommentarer
Postat av: Hannah

2009-03-15 @ 13:59:04
URL: http://www.hannahsorbom.devote.se'
Postat av: Hannah

Hejsan, jag har inga pengar på mobilen så jag har inte kunnat smsa dig ..

Jag kan typ när som helst, typ nästa lördag??

Kram

2009-03-15 @ 14:00:25
URL: http://www.hannahsorbom.devote.se'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0