Who's the centre of attention now boy

2009-03-13 @ 16:14:02
Vi va på stadsmuseet på filmutställningen, tror jag det var, på medialektionen. Det var väl ganska intressant, chill sådär. På svenskan skrev vi uppsats om mobiltelefoner, det gick väl bra antar jag . Har rensat mina kläder lite så ja har lite mer plats i byrån nu, lådorna går att stänga ! Woho! Ska snart till stan och köpa skor och jacka åt mig med mamma, har inga planer alls för ikväll, lite tråkigt men. Måste prata med Kajsa om hon ska med imorgon eller om jag måtste åka ensam.
Så det blir väl typ att klippa mig lite ikväll, och typ spela gitarr, städa. Tråkigt, men jaja. Vill ingen umgås så finns det inte så mycket att göra åt saken :P

I'll swim the ocean for you.

kommentera då om ni läser annars kan ni gå hem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0